פודיומים ניידים

במות ניידות 

בארץ ישנה תרבות הופעות ענפה, חלקן מתקיימות במקומות קבועים (כגון זאפה), היכן שמותקנות במות קבועות, אבל ישנן גם הופעות שמתקיימות במקומות פתוחים ולצורך כך יש להרכיב במות מתקפלות שיפורקו לאחר השימוש. על כן, כל במה ניידת תתאפיין בכמה פונקציות שיספקו מענה הולם לכל צורך של המשתתפים על במה או לקהל השוהה לצידה באותו אירוע ייעודי. לצורך הדוגמא: במות למופעי נגינה (קונצרט או הופעה של זמר מחו"ל), יהיו בעלות מבנה ופונקציות שונות ביחס לבמות המיודעות לטובת תצוגת אופנה. לכן, חשוב לבחון ולהכיר את סוגי הבמות הקיימות ואת התכונות המאפיינות כל במה, זאת על מנת לבחור בבמה שתעניק את המענה הטוב ביותר לאירוע שלכם.

סוגי במות

יש סוגים שונים של במות המתאימות לשימושים שונים, לדוגמא:

  • במת פודיום – במה הקלה ונוחה להרכבה ופירוק, אך החיסרון העיקרי שלה הוא שהיא במה שאינה מיועדת לתמוך במשקלים גדולים. דהיינו, למופעים או אירועים בהם ישנם הרבה נגנים או אנשי צוות, יש צורך בבמה המסוגלת לתמוך בעומס רב יותר כמו במת לייר.
  • במת לייר – השכרת במת לייר לטובת כל אירוע או מופע, מקנה לכם את האפשרות למקם על הבמה משקל כבד בהחלט. זאת הודות למוטות תמיכה מחומרי גלם חזקים במיוחד כמו מתכת. על כן, תוכלו לעשות שימוש בבמת לייר מתקפלת אפילו בכנסים עסקיים, עליה תוכלו להניח את המיזמים העסקיים שלכם בלי שום חשש מקריסת הבמה.
  • במה מודולרית –  במה זו ניתן להתאים ולסדר מבחינת גובה, אורך וגודל במה, לפי צורכי האירוע. זאת הודות לעובדה שבמות מודולריות, ניתנות לפירוק למספר רב של חלקים ולחברם לפי הגודל הנדרש לאירוע שלכם.

 

כללי בטיחות ואישורים לצורך הקמת במה ניידת

  • אישור תקן מהנדס – על פי תקן אירועים המוניים, כל במה החל מגובה של 40 ס"מ נדרשת באישור מהנדס קונסטרוקציה. אישור זה נדרש משום שבבמות מעל גובה של 40 ס"מ, קיים צורך בחיזוקי אלכסונים, דבר שגורם לבמה הניידת להיות מורכבת יותר ומצריכה בדיקה יסודית של איש מקצוע.
  • מעקה בטיחות – בכל במת מופעים, אשר גובהה מעל ל-60 סנטימטר, חלה חובה להתקין מעקה בטיחות בצידי הבמה.

 

במה מתקפלת – דגשים

על מנת שתוכלו להנות בצורה הטובה והבטוחה ביותר מבמה הניידת, חשוב לזכור את הדברים הבאים:

  • מתי מקימים את הבמה? – על שאלה זו יש לענות תוך מחשבה מעמיקה ולקיחת בחשבון משתנים שונים העלולים לעכב את הקמת הבמה. לעיתים עיכובים בהקמת הבמה עלולים לגרום לבניית הבמה מתוך לחץ להספיק לסיים את ההקמה לפני הדד-ליין שהוגדר מראש. חשוב לציין כי כאשר עובדים מתוך לחץ, גדלים הסיכויים לטעויות בזמן ההקמה. לכן, חשוב להקדים ולהקים את הבמה בזמן סביר לפני האירוע עצמו וכך להבטיח הקמה מקצועית, תוך מתן דגש לכל כללי הבטיחות.
  • ציוד מקצועי  – חשוב ביותר לדאוג שהבמה וכל הציוד הנלווה (ציוד התאורה וכדומה) יהיו איכותיים ותקינים לשימוש מבלי לסכן את השוהים על הבמה ובקרבתה. לכן, חשוב ביותר לתת דגש בבחירת חברה מקצועית המתמחה בכל ענף הבמות הניידות וציוד לאירועים, אשר מוכרת כחברה המספקת ציוד מקצועי ואיכותי.

 

ג'ינג'יס – במות ניידות

חברתנו מובילה בתחום ההגברה, התאורה, במות ניידות ומסכי לד למופעים, הצגות ואירועים כבר מעל ל-20 שנה. אנחנו בג׳ינג׳ס מבצעים מנעד רחב של סוגי אירועים ושירותים: שירותי הגברה ותאורה לזמרים, ללהקות והרכבים, לחתונות שטח, למסיבות סיום ומופעים.

אנו בג'ינג'ס עובדים עם מערכות הציוד האיכותי ביותר של מגוון החברת המובילות בתחום הבמות המתקפלות, דבר שמבטיח לכם שימוש יעיל ובטוח.

צרו אתנו קשר לכל שאלה:

טלפון – 052-5909468

דואר אלקטרוני – [email protected]

כתיבת תגובה