רמקולים מוגברים מומלצים 2022 – רמקול למסיבות, חברות מובילות ועוד

על כולנו עברו יותר משנתיים לא קלות, בהן הבנו שהחיים יכולים להשתנות בן רגע, ולמדנו לא לקחת את ההנאות בחיים כמובן מאליו. מגפת הקורונה גרמה לכולנו להעריך כל מפגש משפחתי, מפגש עם חברים, כל חג וכל שמחה.

וכעת, כשהחיים מתחילים לחזור אט אט לשגרה, מה נותר לנו חוץ מלחגוג? להזכיר ולציין כל יום הולדת, כל בר או בת מצווה, כל חתונה, כל חג או כל אירוע משמח. ומה הדבר הכי חשוב במסיבות ובחגיגות? כמובן שהמוזיקה.

אז איזה רמקול מוגבר הכי טוב יהפוך את האירוע או החגיגה שלכם לבלתי נשכחת? מיד נעשה סדר באפשרויות השונות, נבין מה צריך לבדוק לפני קניית רמקול ומה צריך לקחת בחשבון כדי שהאירוע המשמח שלכם יהיה מוצלח וייזכר לאורך זמן.

 

 

רמקול למסיבות – ווליום גבוה, לא על חשבון האיכות הגבוהה

מסיבת ריקודים נמדדת בין השאר לפי המוזיקה הנשמעת. כולנו היינו במסיבות בהן הייתה מוזיקה "לא משהו", דיג'יי עייף או שירים ארוכים ומורידים מצב רוח… וברור לכולנו שבחירת הדיג'יי והשירים הינה חשובה מאין כמותה. ואולם, יש צורך לשים לב גם לאיכות ההשמעה! כי גם מסיבות עם מוזיקה נהדרת עלולות להיהרס מאיכות השמעה בינונית, חוסר ארגון של ציוד הגברה מתאים או אלתור של הרגע האחרון שאי אפשר שלא להרגיש.

רמקולים למסיבות צריכים להיות באיכות גבוהה, כך שהאורחים ישמעו את השירים כפי שהם, ולא רק בומים שיגרמו לכולם כאב אוזניים. באשר לגודל הרמקול, זה תלוי בגודל החלל בו נערכת המסיבה ובכמות המוזמנים. רמקולים מוגברים קטנים יספיקו אם מדובר באירוע מצומצם יחסית, אך במקרים מסוימים עדיף ומומלץ לקנות או להשיג רמקולים מוגברים מומלצים וגדולים יותר.

אפשרות אחת לרמקול באיכות גבוהה ויוצאת דופן היא קולונה מוגברת HK audio POLAR 10. מדובר במערכת סאונד מתקדמת ביותר, המתאימה לדרישות הגבוהות והמדויקות של מוזיקאים ותקליטנים. התקנת המערכת פשוטה באופן יחסית, ובתמורה תקבלו איכות השמעה מצוינת, עיצוב משובח וחווית שמיעה יוצאת דופן.

אפשרות נוספת ולא פחות טובה היא הרמקול המוגבר מסוג HK audio SONAR 15  שמסוגל לתת מענה למגוון רחב מאוד של אירועים. דגם זה מסתנכרן מול אפליקציה לשליטה מרחוק, מכיל מיקסר חכם מובנה, שלושה מצבי סאונד, ורמקול עם סאונד מהפנט, ייחודי ומדויק לחוויה יוצאת מן הכלל.

אם האירוע שאתם מתכננים קטן יותר, או שאינכם זקוקים למערכת הגברה מקצועית במיוחד, ניתן להסתפק ברמקול אחר, קטן יותר אך בעל עוצמת שמע גבוהה ואיכותית לא פחות. רמקול מוגבר מומלץ המתאים להופעות, מוזיקת רקע, הפעלות, או אירועים מצומצמים הוא דגם Behringer DR112DSP. דגם זה מכיל גם ידיות נשיאה, כך שמדובר במוצר נייד – מה שהופך את כל ההכנה לאירוע לפשוטה הרבה יותר.

 

רמקול מוגבר לקריוקי – אופציה נוחה מבלי לוותר על הכיף והקלילות של האירוע

חברות רמקולים מובילות רבות הבינו שלעיתים יש צורך במערכת הגברה מינימלית, למשל לאירועים מצומצמים או למסיבות קריוקי. לכן כיום יש שלל אופציות לבידוריות שונות ורמקולים קטנים יחסית המותאמים לאירועים מסוג זה. למשל, רמקולים גי בי אל מוגברים יוכלו לענות על הצורך, שכן יש להם מצבים שונים המתאימים לסוגי אירועים שונים – נאומים ודיבור, מסיבות והופעות או מצב של במה לנגנים וזמרים.

בחלק מהדגמים הללו, ישנן כניסות לכלי נגינה כמו קלידים או גיטרה, כך שבקלות וללא סרבול מיותר תוכלו להפוך את ערב הקריוקי שלכם להופעה של ממש, ולהרים מופע עם נגנים שירים את האווירה.

אז איך נדע באיזה רמקול לבחור, ואילו חברות רמקולים מומלצות יש? שאלה מצוינת. ישנן המון חברות של רמקולים ולכל אחת מהן דגמים שונים ומגוונים. לכן, טרם קניית הרמקול שלכם, חשבו מה השימוש העיקרי לו הוא מיועד. האם אתן אנשי חיי לילה שמרימים מסיבות? האם אתם אוהבים לשמוע מוזיקת רקע בבית? האם הרמקול מיועד לנאומים, הרצאות או כנסים?

בנוסף לייעוד הרמקול, חשבו מה התקציב שתרצו להשקיע. הרמקולים שלנו מגוונים ביותר וכך גם המחירים. מומלץ לשוטט באינטרנט, להשוות בין הביצועים של החברות והדגמים השונים, וכן בין המחירים השונים. בנוסף, תמיד מומלץ לקרוא חוות דעת על המכשירים ולהבין מדעת הגולשים האם המוצר המדובר מתאים לצרכיכם. כי בסופו של דבר, אין חכם כבעל ניסיון.

 

ג'ינג'ס – הגברה ותאורה – איכות גבוהה ושירות מהלב

אז מי אנחנו? חברת ג'ינג'ס הקיימת כבר מעל 25 שנים הינה חברה משפחתית מובילה בתחום ההגברה והתאורה לאירועים שונים – הופעות, הצגות ושמחות. אנו מציעים שירותים רבים ומגוונים וביניהם הגברה ותאורה לזמרים, להרכבים, לחתונות ותקליטנים ומסיבות שונות.

מעבר לכך אנו מייבאים ומשווקים ציוד הגברה ותאורה, ומציעים מגוון רחב של מוצרים של כלל המותגים והחברות המובילות בתחום בעולם.

אנו שמים דגש על יחס אישי, ושירות מקצועי ויעיל ללקוחותינו. צרו קשר עוד היום בטלפון 052-5909468 או בטופס המקוון שלנו בלחיצה כאן. נשמח לעמוד לשירותכם!

 

 

כתיבת תגובה