בין עשרות המחלקות שלנו בג'ינג'ס תמצאו גם את מחלקת הבמות הגדולה בישראל. אצלנו בג'ינג'ס תמצאו במות ניידות, במות מתקפלות, במות ניידות ועזרים שונים.

הבמות שלנו בג'ינג'ס יוצרו יחד עם מחשבה רבה , השקעה ופיתוח ולכן הבמות שתרכשו אצלנו הן קלות משקל אשר יאפשרו לכם הרכבה מהירה ומצד שני יאפשרו לכם כושר העמה של עד כ- 750 קילו למטר.

אצלנו בג'ינג'ס תוכלו לרכוש ולהשכיר במות למגוון שימושים, אז בואו נכיר את הבמות שלנו!

 

במה ניידת בגודל 2 מטר על 1 מטר

במה זו כוללת מסגרת אלומניום ופלטת עץ סנדביץ' 18 שכבות מצופה פלסטיק נגד החלקה.

הבמה הניידת כוללת סט רגליים מתכווננות בין 40 ל-60 ס"מ ובנוסף רגלית פילוס לאיזון הבמה.

משקל הפלטה כ- 24 קילו \ משקל כל רגל כ- 3.5 קילו \ כושר נשיאה עד כ- 750 קילו למטר.

למי הבמה מתאימה?

הבמה מתאימה לבתי ספר, מוסדות וחברות לצורך לטקסים, מופעים ואירועים, חברות הגברה ותאורה לצורך במת עיתונאים, במת צלמים, במת נגנים, במת קונטרול ועוד..

מה היתרונות?

הבמות שלנו הינן במות מודולריות בהרכבה מהירה משמע תוכלו להרכיב כמה מודולים שרק תרצו, תוכלו גם להוסיף מדרגות, מעקה ורגליים מתכווננות בין 60 ל- 110 ס"מ.

במה ניידת בגודל 1 מטר על 1 מטר

במה זו כוללת מסגרת אלומניום ופלטת עץ סנדביץ' 18 שכבות מצופה פלסטיק נגד החלקה.

הבמה הניידת כוללת סט רגליים מתכווננות בין 40 ל-60 ס"מ ובנוסף רגלית פילוס לאיזון הבמה.

משקל הפלטה כ- 14 קילו \ משקל כל רגל כ- 3.5 קילו \ כושר נשיאה עד כ- 750 קילו למטר.

למי הבמה מתאימה?

הבמה מתאימה לבתי ספר, מוסדות וחברות לצורך לטקסים, מופעים ואירועים, חברות הגברה ותאורה לצורך במת עיתונאים, במת צלמים, במת נגנים, במת קונטרול ועוד..

מה היתרונות?

הבמות שלנו הינן במות מודולריות בהרכבה מהירה משמע תוכלו להרכיב כמה מודולים שרק תרצו, תוכלו גם להוסיף מדרגות, מעקה ורגליים מתכווננות בין 60 ל- 110 ס"מ.

מדרגות, מעקים, חבקים, שטיחים ועזרים לבמה

כדי שהבמה שלכם תוכל להפוך למושלמת אנו ממליצים להוסיף את מגוון העזרים שישדרגו לכם את הבמה.

מדרגות ומעקים

במחלקת הבמות הניידות של ג'ינג'ס תוכלו למצוא מדרגות בודדות וגרמי מדרגות בגדלים שונים ובגבהים מתכווננים, כמו גם אצלנו בג'ינג'ס תמצאו מעקי בטיחות אשר מתחברים במהירות לבמה הניידת.

חבקים

החבקים או בשמם השני קלאמפים אשר איתם נחבר את רגלי הפלטות ובעזרתם נצמיד פלטה אחת לאחרת ובכך "ננעל" את הבמה וחלקי הבמה יהיו מחוברים אחד לשני ללא חשש לתזוזה או היפרדות.

שטיחים וחצאיות

בשטיח וחצאית נשתמש אחרי שסיימנו להרכיב את כל חלקי הבמה הניידת ובעזרתם נגרום לבמה להפוך לאלגנטית, נקייה ומסודרת. אצלנו בג'ינג'ס תוכלו למצוא שטיחי לבד וחצאיות מבד ברלינגטון איכותי.

במה, מה היא? מרכז האירוע, מרכז צומת הלב של הנוכחים במקום, על הבמה לרוב נמצאת נקודת הפוקוס אותה אנו רוצים להעביר ולהבליט. במה היא מרכיב חובה בכל אירוע והפקה. בעזרת הבמות הניידות והבמות המתקפלות של ג'ינג'ס תוכלו לדייק כל אירוע ולהעביר את המסר בצורה הטובה ביותר!

שאלות ותשובות על במות ניידות ומתקפלות

עפ"י תקן אירועים המוניים כל במה מעל גובה 40 ס"מ נדרשת באישור מהנדס קונסטרוקציה. זאת בגלל שבבמה מעל גובה של 40 ס"מ, צריך חיזוקי אלכסונים, דבר שהופך את תהליך הרכבת הבמה למורכב יותר ומצריך בדיקה של איש מקצוע.
לפי תקן האירועים המוניים יש סוג במה אחד אשר יוצא מן הכלל והוא לא דורש בודק קונסטרוקציה:
⦁ במה לרקדנית \ רקדן בגודל של 1.2X1.2 מטר ובגובה 1 מטר או פחות.

תשובה זו מתחלקת ל- 2:

  1. מעקה לבמת הושבה:

במקומות אלו מוגדר כי יש להתקין מאחז יד בגובה העולה על 105 ס"מ. במקומות בהם הפרשי הגובה עולה על 60 ס"מ, קיימת חובה על התקנת מעקה בגובה מעל 105 ס"מ, במקומות בהם הפרשי הגבהים קטנים מ-60 ס"מ ניתן להתקין מעקה בגובה של 70-80 ס"מ בלבד, גובה מעקה זה מונע נפילה של אנשים. 

אנו ממליצים לא להתקין מעקה בגובה נמוך מזה כדי שהוא לא יהפוך למכשול.

  1. מעקה לבמת מופע:

יש להתקין מעקות בבמות מופעים החל מגובה 60 ס"מ, כמובן שבקדמת במה אין צורך להתקין בכדי לא להסתיר את האומן, אך מהצדדים ומאחור יש חובה בהתקנת מעקות.

תקן עומסים אופייניים שימושיים (ת"י 412) מגדיר בצורה ארוכה ומפורטת מהם המשקלים שיש להתחשב בהם בתכנון של מבנים שונים בנוסף על משקלם העצמי. לפי התקן עבור במות לאירועים נדרש שיעמדו בעומס של 750 ק"ג למ"ר. הבמות שלנו בג'ינג'ס עומדות בתקן זה.

חשוב לציין שלמרות עמידה בתקן יש להעביר את הבמה אישור מהנדס במידת הצורך.

תהליך בניית הבמה הינו תהליך מאוד פשוט. קודם כל נחליט על גובה הבמה ונתאים את כל הרגליים לגובה הרצוי. הבמות בגדלים השונים (מטר על מטר או 2 מטר על מטר) מתחברות אחת לשנייה בצורת "לגו" בעזת שיניים ייעודיות אשר נמצאות במסגרת האלומיניום בבמה עצמה, וכך נעשה נחבר במה לבמה. אחרי שחיברנו את כל יחידות הבמה והגענו לגובה ולגודל הרצוי "ננעל" את הבמה מסביב בעזרת חבקים (קלאמפים) אשר יתחברו לרגל החיצונית והקיצונית בכל זוג במות צמודות. מיד אחרי נתקין מדרגה במידת הצורך, נעטוף בחצאית ונניח שטיח.

סיימנו הבמה מוכנה!

הבמות הניידות של ג'ינג'ס מגיעות עם רגליים בגובה מתכוונן של בין 40 ל- 60 ס"מ. כמו גם אפשר לרכוש בנפרד רגליים בגובה מתכוונן של 60 ל- 110 ס"מ. הרגליים המתכוננות מגיעות עם רגליות פילוס אשר יעזרו לכם לפלס את הבמה עצמה.

בנוסף לכך אנו יכולים לייצר רגליים בכל גובה אפשרי מול הזמנה מראש.

אלכסונים וחיזוקים לבמה ניידת דרושים כאשר עוברים את גובה ה- 70 ס"מ. למה אתם שואלים? כדי להעניק יותר יציבות לבמה ולחזק את הקונסטרוקציה עצמה. כמובן שגם את האלכסונים לבמה תוכלו להשיג אצלנו במחלקת הבמות של ג'ינג'ס.

שימו לב כי יש אלכסון למודול במה בגודל של מטר על מטר ויש אלכסון במה לבמה בגודל 2 מטר על 1 מטר.

בגלל שהבמות הניידות והמתקפלות שלנו בג'ינג'ס הן במות מודולריות תוכלו להשתמש בהן למגוון שימושים.

החל מבתי ספר, מוסדות ומפעלים אשר צריכים להציב במה באולם הכנסים והמופעים דרך מפעילי אירועים ובעלי אולמות אשר רוצים לבנות במה חופה ובמת DJ, מפיקים ומייצגים, מוזיאונים וחברות הגברה ותאורה שצריכות במה למופע, במת צלמים, במת נואמים, במת קונטרול ועוד..

לנו בג'ינג'ס אין ספק כי תוכלו למצוא עוד עשרות שימושים לבמות המתכווננות והמתקפלות שלנו.

כבר מדמיינים את הבמה הבאה שלכם?