מקלדת שליטה לאולפן  

מחפשים מקלדת שליטה זולה וטובה לאולפן? מחפשים עבור מקלדות שליטה המלצות מקצועיות? באתר המוביל של ג'ינג'ס מוצע מבחר מקלדות שליטה מומלצות במחירים משתלמים, ממנו כל אחד יכול למצוא מקלדת העונה לצרכיו המקצועיים.

 

מהותה של מקלדת שליטה

למי שלא יודע, מקלדת שליטה הינה מכשיר עם קלידים בעל יכולת להעברת פקודות מידיות לכלים מוסיקליים אחרים לשם הפקת מוסיקה וסאונד. למעשה מדובר בכלי חיוני לכל יוצר מקצועי ורציני של מוסיקה, כאשר השימוש העיקרי במקלדת זו הינו באולפן בעבודה עם תוכנות כמו קיובייס. ניתן למצוא בשוק סוגים שונים של מקלדות שליטה מהם כדאי לבחור במקלדות בעלות שלוש עד חמש אוקטבות. בנוסף, המקלדות מגיעות עם מנגנונים שונים של קלידים הכוללים קלידים קלים, שקולים וחצי שקולים, כאשר לקלידים שקולים יש תחושה דומה לזו של קלידי פסנתר והם מתאימים עבור יצירת מוסיקה מפסנתר. זאת בעוד שלקלידים קלים יש מגע טאץ' עכשווי רגיש במיוחד והם מתאימים ליצירת מוסיקה מכלי נגינה נוספים כמו סינטיסייזר או תופים.

 

השימוש במקלדת שליטה באולפן

למרות שמקלדת שליטה אינה מפיקה סאונד בעצמה יש לה חשיבות רבה ביצירת מוסיקה, עם יכולת להשפיע על אופי ותכונות סאונד ומנגינות, ויכולת לעצב וללטש את התוצר הסופי המתקבל באולפן. למעשה חלק ניכר מעבודת העריכה באולפן מבוצעת מול מקלדת השליטה ולכן יש חשיבות רבה בבחירה של מקלדת מומלצת, טובה ונוחה לשימוש שמתאימה לצרכים שלכם. כדי לבחור נכון מקלדת שליטה יש לבחון את מאפייניה השונים לרבות גודלה, איכות המגע שהיא מספקת, מספר אוקטבות ועוד. למי שאין הבנה מעמיקה בתחום כדאי להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו לבחירת מקלדת מקצועית מומלצת ומתאימה.

 

מקלדת שליטה לקיובייס 

כאמור, מקלדות שליטה מתאימות לתוכנות שונות ליצירת מוסיקה לרבות תוכנת קיובייס. מדובר בתוכנה מבוקשת ופופולארית מבית Steinberg, ייעודית להקלטה, עריכת סאונד וליצירה של מוסיקה. התוכנה מספקת שילוב מעולה של עריכה עם הקלטה, לצד שלל פונקציות ויישומיים מתקדמים המספקים מענה לאנשי סאונד וליוצרי מוסיקה. בעזרת מקלדת שליטה ניתן לעשות שימוש בתוכנת Cubase על הפונקציות המגוונות שלה לרבות הקלטה רב ערוצית, עריכות סאונד מתקדמות, שימוש בקשת רחבה של כלי נגינה, שלל אפקטים ועוד. למעשה התוכנה מספקת מענה שלם לכל צורכי אולפן הקלטות, כדוגמת מיקסר מובנה, סוגים שונים של פילטרים, סינטסייזרים חכמים, אקולייזרים, סמפלרים, מעבדים דינמיים שונים, הדמיה של מגבר גיטרה ועוד.

 

מקלדת שליטה מומלצת 

דוגמא למקלדת שליטה מומלצת שתוכלו למצוא אצלנו באתר הינה מקלדת של המותג Native Instruments מדגם Komplete Kontrol A49, המציגה דור חדש של מקלדות שליטה עם קלידים באיכות גבוהה במיוחד עבור מחיר משתלם ביותר. מדובר במקלדת חכמה עם עיצוב עכשווי, בעת מערכת הקלידים הטובה ביותר שאפשר לבקש ביחס למחיר, נוחה ומהירה לעבודה, שתספק לכם יכולות מרהיבות ליצירת מוסיקה וסאונד. זוהי מקלדת בעלת ארבע אוקטבות עם יכולת מושלמת ונוחה ביותר לשליטה על קומפליט ובכלים שתומכים ב- K, עם תמיכה מלאה עבור כל חיבור וכל תוכנה.

 

המקלדת מסופקת עם חבילה תוכנות שלמה וכדאית, ועם תוכנת מאשין שלמה שעימה ניתן לשלוט בכל פלטפורמה, חיבור או תוכנה. כמו כן תוכנת קומפליט קונטרול שמצורפת מאפשרת להתמצא בקלות בין סוגים שונים של פריסטים וסאונד, לצד תמיכה בכל תוכנות מוכרות של DAW. וזה עוד לא הכל. למקלדת יש עוד שלל פונקציות נוספות לרבות סינון חכם של סולמות, ניגון והולכת אקורדים, מסך לד קומפקטי עם רמה גבוהה של רזולוציה, גלגלי מודולציה ופיץ' נוחים לשליטה, שמונה אנרודקים איכותיים, רגישים למגע ולניווט פשוט ונוח, וכן אנקורד עם ג'ויסטיק, עבודה עם USB ללא צורך בשנאי ועוד.

 

הזמנת מקלדת שליטה מומלצת

הזמנת מקלדת שליטה מומלצת במחיר כדאי מוצעת ישירות דרך האתר שלנו. לעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם ג'ינג'ס בטלפון 052-909468.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה