ליהנות ממיקרופון מדונה מומלץ

מבקשים לקנות מיקרופון מדונה אלחוטית מקצועית? מחפשים מדונה מומלצת? באתר ובחנות של חברת ג'ינג'ס תזכו במענה מושלם לצרכיכם עם מבחר עכשווי, איכותי ומתקדם של מיקרופונים, הכוללים גם מיקרופונים מדונה מומלצים. לבחירת מוצר מתאים עומד לרשותכם צוות מקצועי של החברה הזמין לסייע בכל שאלה.

 

מה זה בכלל מיקרופון מדונה

למי שלא בעניינים, מיקרופון מדונה הינו מיקרופון בצורה של קשת ששמים על הראש באופן הקרוב לפה, הנקרא על שם הזמרת מדונה שעשתה בו שימוש נרחב בהופעות שלה. למעשה מדובר במיקרופון קטן בעל תכונות דמות לאלו של דיבורית, שבדרך כלל כולל גם מגבר קטן אותו מצמידים לגוף המשתמש או המשדר ליחידת הגברה קרובה. המיקרופון קולט את המגבר באמצעות תדרי UHF, VHF או באמצעות בלוטוס. זהו סוג מבוקש של מיקרופון שמשחרר את ידי המשתמש ואינו נדרש בכבלים וחוטים, המוצע בימינו באיכות גבוהות של הגברה ושל סאונד. השימוש בסוג זה של מיקרופון נפוץ בקרב זמרים, שחקנים, מרצים, עבור הדרכות שטח, מפעילים ועוד.

 

ממדונה אלחוטית ועד מדונה עם רמקול

מיקרופונים מסוג מדונה מוצעים עם פונקציות שונות שיש לבחון ולהבין אם הן נדרשות לכם. בתור התחלה המכשיר כולל כמובן מיקרופון ראש. כמו כן הוא כולל מקלט המסופק בצורה של יחידה קטנה שמחוברת לחשמל ומכילה אנטנה המתחברת אל מערכת הגברה, בין אם רמקול, בידורית או מיקסר. בנוסף ניתן למצוא מדונה עם רמקול המתאים למשל עבור הדרכות בשטח, הפועל בעזרת חגורת הגברה. המיקרופון כולל יחידה קטנה של משדר שאותה שמים לרוב על חגורת או מכנס המשתמש שהרמקול מתחבר אליה.

מעל לכל יש הבדל בין מדונה מסוג VHF עם טווח מוגבל של תדרים לעומת מדונה UHF מקצועית המתאימה לטווחים הרבה יוצר גדולים ומכאן לשימוש מול קהל הרבה יותר גדול.

כמו כן, מיקרופונים מסוג מדונה מוצעים בשני עיצובים עיקריים. האחד המוכר והוותיק מעוצב בדמות אוזניות והשני היותר חדיש מעוצב באופן שיושב מאחורי האוזן ונחשב ליותר יציב ונוח לשימוש. בנוסף ניתן לבחור במיקרופון מדונה עם משדר מובנה, עם אפשרות טעינה ועוד, וגם ניתן לבחור בימינו מדונה אלחוטית מקצועית שאינה נדרשת בחווטים.

 

הבדלים בעלויות של מדונה 

יש לדעת כי מחירי מיקרופון מדונה אינם אחידים והם משתנים בין דגם אחד לשני בהתאם לרמת המוצר והפונקציות שהוא מספק, עם פערים של מאות ואף אלפי שקלים. כך למשל, יש הבדל בין מחיר של מיקרופון מסוג VHF שהינו זול יותר ומתאים למשל להרצאות, לבין ממיקרופון מדגם UHF המתאים יותר לשימוש מקצועי ועבור במות גדולות. כמו כן ההבדל במחיר יכול להיות בגין מספר השעות שהמיקרופון יכול לפעול בין טעינה אחת לבאה, אם מדובר במוצר עם משדר מובנה ועוד.

 

מיקרופון מדונה מקצועי מומלץ

בין דגמי מיקרופון מדונה מומלצים ראו לציין את דגם ICM -IU1013HEAD שהינו מעולה לזמרים, טקסים, הופעות ועוד. מדובר במדונה אלחוטית מקצועית ואיכותית המשדרת על תדר UHF המספק טווח רחב במיוחד של תשדורת עם יכולת קליטה של עד מאה מטר. כמו כן, ביחידת המקלט של המיקרופון יש יציאה נקייה מרעש מאוזנת במיוחד, לצד חיבור XLR עבור ערכות סוג של מיקרופונים עם יציאות נפרדות מאוזנות לכל אחד מהם. זאת בנוסף לאפשרות חיבור ליציאה PL שאינה מאוזנת המסופקת עם כבל ייעודי. המיקרופון מספק שליטה בגובה הסאונד ישירות דרך המקלט עם כפתורי שליטה נפרדים עבור כל מיקרופון בערכות זוג, וכמו כן המיקרופון מסופק עם זוג סוללות ועם שנאי עבור חיבור למערכת החשמל.

 

הזמנת מיקרופון מדונה מומלץ

הזמנת מיקרופון מדונה מוצעת ישירות דרך האתר שלנו. לעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם ג'ינג'ס בטלפון 052-909468.

 

 

כתיבת תגובה