לבחור בידורית מומלצת ומתאימה

רוצים לקנות בידורית איכותית? מחפשים בידורית ניידת מומלצת לקריוקי, כנסים, הרצאות, ימי הולדת ועוד? באתר המוביל של ג'ינג'ס תזכו למענה שלם עם מבחר בידוריות מומלצות ומתקדמות. כמו כן, אם אתם מתלבטים לרשותכם עומד צוות מקצועי של החברה הזמין לסייע בבחירת מוצר מומלץ ומתאים עבורכם בדיוק.

 

בידורית קריוקי מומלצת 

בין דגמי בידוריות מומלצות שיש לנו ראוי לציין את בידורית דאבל 10 אינטש Apextone D10  שתספק מענה שלם ואיכותי של סאונד ומוסיקה ברמה גבוהה של בקרת צליל, לצד שלל אופציות נוספות. מדובר בבידורית מקצועית נטענת במשקל של שניים עשר קילו, של מותג העל Apextone, המציגה איכות גבוהה ביותר עם עוצמה של אלף וואט ודאבל 10 אינץ', בעלת יכולת לספק סאונד נקי למרחק של מאה מטר. כמו כן, לבידורית יש מגוון אופציות לרבות מיקרופון אלחוטי מובנה UHF, MP3, בלוטוס, שלט אלחוטי, רדיו ועוד. היא עובדת למשך שש שעות בין טעינה אחת לשנייה, נוחה לשינוע בזכות הגלגלים וידית גרירה נוחה וחזקה.

 

עוד המלצה לבידורית קריוקי ניידת

המלצה נוספת למי שמחפש בידורית ניידת מומלצת הינה בידורית קריוקי ניידת מדגם QL-Milano QL900. מדובר בבידורית ניידת מתקדמת וחדישה מדגם מבוקש במיוחד שזכה לשבחים וחוות דעת חיוביות בפורומים, מגזינים ועל ידי אנשי מקצוע בתחום הסאונד. ההמלצות לדגם נייד זה של בידורית נובעות מרמה הגבוהה במיוחד של ביצועים, הניכרים בעוצמת ובאיכות הסאונד בעת שירה והאזנה למוסיקה, לצד נוחות השימוש בה. הבידורית ידועה ברמת הדיוק של המגבר שלה וכן בחדשנות המיקרופונים האלחוטיים. היא מצוידת בוופר של 15 אינץ' וטוויטר של 17 אינץ', לצד מגבר ברמה D עם יכולת לעשות שימוש מדויק בטוויטר, חלוקה נכונה של תדרים נמוכים ותדרים גבוהים. כך מתקבל סאונד נקי ואותנטי עם בסים יציבים ועם טרבל מאוזן.

 

וזה עוד לא הכל. לבידורית הניידת יש מערכת הגברה עם עוצמות מעוררות השתאות ויכולת לספק סאונד היקפי ברור וצלול. מדובר במוצר חכם הכולל שלל פונקציות שהופכות אותו שימושי למגוון צרכים בין אם מדובר בכנס, הרצאה, ערב קריוקי, יום הולדת, מסיבה בטבע ועוד.

 

שיקולים בבחירת בידורית

בבואכם להחליט בין אחד מהדגמים המומלצים לעיל, או דגמי בידוריות מומלצים נוספים שיש בחנות ובאתר שלנו, קיימים מספר שיקולים מהותיים שכדאי לקחת בחשבון. מדובר בשיקולים אישיים המשתנים בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם, הכוללים בבסיסם:

 

  • צרכי שימוש- הפונקציה הראשונה שיש לבחון בעת בחירת בידורית הינה צרכי השימוש בה, בין אם היא מיועדת לאירועי קריוקי, למסיבות יום הולדת, כנסים, הרצאות, הפעלות, מסיבות וכדומה. צרכים אלו נדרשים לבוא לידי ביטוי בתכונות ופונקציות שונות של המערכת כמו איכות ועוצמת סאונד, מיקרופונים, חיבור לבלוטוס ועוד.
  • ניידות- גורם מהותי נוסף הינו ניידות הבידורית ובאם מדובר בבידורית המיועדת לשימוש במקום קבוע או שיש לשנעה ממקום למקום. במידה ומדובר בבידורית ניידת יש לשים לב למשקל המוצר, נוחות נשיאתו, וכן לשעות שימוש שהיא מספקת בין טעינה אחת לשנייה.
  • נוחות שימוש- יש גם לתת את הדעת על נוחות השימוש בבידורית בהתאם לפונקציות שהיא נדרשת למלא.
  • מחיר- בבחירת בידורית למחיר יש משקל משמעותי. יחד עם זאת חשוב לבחור במוצר המספק מענה מאוזן בין תקציב מוגדר לבין איכות סאונד ופונקציות שימוש.

 

קניית בידורית מומלצת

לקניית בידורית מומלצת היכנסו לאתר שלנו ובחרו במוצר המתאים לכם. לעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם ג'ינג'ס בטלפון 052-909468.

 

 

כתיבת תגובה