רכישת בידורית איכותית

זמרים, אנשי במה ומפעילים אשר נעים בין מקומות שונים, זקוקים לציוד איכותי שיעזור להם להביע את עצמם באיכות הגבוהה ביותר. הבידורית קובעת במידה רבה את איכות הצליל ויכולת התנועה של במרחב. כיוון שטווח המחירים משתנה, לא פעם עולה השאלה איזו בידורית מומלצת והתשובה לכך היא תמיד אישית.

בבחירת הבידורית יש להביא בחשבון את התקציב, אך לפני כן את המטרה ולבדוק כי היא יכולה לספק את התוצאות הרצויות, גם מבחינת ההפעלה וגם מבחינת איכות השמע. בהמשך צירפנו פירוט על בידוריות מובילות אך חשוב לציין כי אפשר לפנות לצוות המקצועי בכל שאלה ולהתאים את המכשיר הטוב ביותר על פי הצורך.

איזו בידורית מומלצת – השוואה בין דגמים

ברור שישנם דגמים שונים ושכל אחת יכול להתאים לצורך שונה מעט. ככל שהצורך מקצועי יותר כך חשוב לשים לב לאיכות הצליל. אם המטרה היא לרכוש בידורית לבילוי, הדגש בדרך כלל יהיה על המשקל ושעות העבודה. כאן מצורפים מספר דגמים איכותיים לצורך השוואה:

בידורית איכותית דאבל 10 אינטש Apextone D10

בידורית מקצועית המגיעה עם נגן בלות'וס, 3MP, מיקרופון אלחוטי מובנה אשר עובד באופן נקי עד למרחק של 100 מטר מהבידורית ותכונות נוספות. זוהי בידורית איכותית גם עבור מי שמחפש אפקטים לשירה ובקרת צליל.  נטענת ומגיעה לעוצמה של 1000 וואט עם יכולת עבודה רצופה של עד 6 שעות. מבחינת הנשיאה, הבידורית שוקלת 12 ק"ג ונוחה להעברה תודות לידית הגרירה החזקה והגלגלים.

בידורית ניידת Protech PA-512

בידורית איכותית מקצועית במשקל 13.7 ק"ג. הרמקול הנייד כולל 2 מיקרופונים אלחוטיים UHF לבחירה כולל מדונה ומיקרופון ידני. נגן USB/SD וחיבור הבלות'וס להשמעת מוזיקה ובנוסף ישנו שלט רחוק לשליטה אופטימלית במרחב. בנוסף ליכולת הטעינה הבידורית מגיעה עם אפשרות לחיבור סוללה חיצונית נוספת ובכך מגבירה את טווח שעות הפעילות. לבידורית אפקט ECHO מובנה ושתי כניסות מיקרופון ושאחת מהן ניתנת להמרה לכניסה לגיטרה.

בידורית ניידת Protech PA-515

בידורית בגודל 15" ובמשקל 16.8 ק"ג המציעה חוויה מקצועית ושמיעה איכותית. גם כאן ישנה אפשרות לחבר שני מיקרופונים או להשתמש בכניסה השנייה כחיבור לגיטרה. בין תכונותיה תוכלו ליהנות מאיקוולייזר גרפי, אפקט ECHO מובנה ונגן USB/SD. כמו כן לבידורית חיבור בלות'וס, שלט רחוק ובנוסף לסוללה הנטענת המובנית אפשר לחבר סוללה חיצונית לשימוש ממושך. זוהי בידורית מקצועית ברמה גבוהה ביותר.

בידורית 8 O Move: HK Audio Premium PR

לאלו ששואלים את איזו בידורית מומלצת בקטגוריית פרמיום, זו התשובה. מדובר על בידורית נטענת עם אלמנט 8", מיקסר עם 4 ערוצים מובנים, אפקטים ושליטה באמצעות אפליקציה. הבידורית מגיעה עם שתי סוללות נטענות להחלפה מהירה, מה שמאפשר להפעילה לאורך 11 שעות רצופות. הבידורית מתאימה לאנשי מקצוע כולל זמרים, בדרנים ומוזיקאים והיא מופעלת גם ללא חיבור חשמלי זמין, אך כשנדרשת איכות סאונד גבוהה.

לסיכום

ההבדל בין בידורית אחת לאחרת הוא במפרט, במשקל ובאיכות הצליל. לפני הרכישה מומלץ להכין רשימה של הצרכים והציפיות מהבידורית ובהתאם לבחור את האחת שעונה עליהם. כמובן, ניתן להתייעץ עם הצוות המקצועי אשר מכיר היטב את התכונה והיכולות של כל אחת מהבידוריות.

כתיבת תגובה